Giftig spray och the surrogates

Jo kära vänner jag har gjort det, jag har bestämt mig att jag ska skilja mig från mina underbara ecco kängor. Jag har köpt mig ett par nya skor (mamma jublar troligtvis hemma i leksand ännu) Men mamma tyckte jag kunde lämna kvar mina tre år gamla kängor i affärren. Tre år, tre år kan ni ens förstå hur bekväma de där kängorna är och kan ni förstå att jag kommer släppa med mig de kängora plus en 2 kilos väska tillbaka till Leksand på tåget. Nej det kan ju förstås inte en person som har en någorlunda rätt funtat huvud, men jag har inte det och kommer aldrig under några omständigheter ge upp på mina tre år gamla dojjor, det är mycket minnen med de skorna och mycket gropar efter mina tår som jag älskar att känna när jag rör på tårna i mina underbara ecco-dojjor.

Förövriigt ska jag nu bara vänta in the surrogates (som ska ladda klar på tvshack) innan jag kan njuta fullständigt av Bruce Willis när han är som allra bäst. Oj jag glömde nästan säga att jag snart kommer ha photoshop på datorn fritt i 30 dagar, big whoop säger ni som kör den omoraliska vägen och laddar ner detta olagligt på internet. Trivs jag tillräckligt med photoshop kommer iaf jag att köra på the moral highway och köpa detta med studentrabatt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0