skor aat helvete

Men vad kul det aer att hoera att man SKA ha klaenning paa broellopet, nu maaste jag bli inspekterad innan jag gaar dit. Frisyren ska foermodligen ocksaa kortas av och kameran maaste vara i hoegsta hugg foer att Catarina ska faa sina uppgifter i tid.

Jag kommer fortfarande paa mig sjaelv naer jag vaknar att kolla klockan foer att veta vad resten av klassen goer hemma i Leksand. Idag aat jag frukost mitt i svenskan. 

Den foersta veckan har gatt riktigt fort vi har hunnit, aeka till "noret" (as my dad calls it) flera ggr, haelsat paa alla mina morbroeder, kusiner och min moster, staedat det nybyggda huset (skrubbat rost fraan oandvaendbara grejer), fotat en demonstration och jag har lyckats goera foto-uppgiften med tema glaedje + svenskan. Ungefaer en tio frize har aeven slunkit ner tillsammans med kilovis med mat. Jag vill inte komma hem foer att kliva paa vaagen!

"Two done two left to do, right?"    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0