Onsdag igen

Det känns så otroligt jobbigt när humöret inte vill som jag vill. Nationella matteprovet gjorde mig så nervös att jag inte ens kunde ta mig in i skolan och jag fick lov att ge upp. Det visade sig senare ändå att det inte var något prov alls, så lilla jag satt i skolan från kl åtta till klockan tjugo i elva och underhöll mig själv. Men efter ett par sidor ur "Sword of truth" och pladder med sara var allt lungt igen. Fast som vanligt när jag ska visa bildspel och kameran kommer fram går det genast nerför. Filmredigeringen var dock underbar när jag fick skratta tills jag fick halsont. Vissa stunder skulle man verkligen såga av armen för att vara någon annan.

Men för att inte vara totalt nerdeppad kan jag tala om att jag gjorde ett par kickass pannkakor alldeles nyligen. när jag kom in på bloggen möttes jag också av att det är min namnsdag idag (känn ingen press!) Grattis till mig! 

"Some days shouldn't even exsist"



    


Kommentarer
Postat av: Emilia

härlig header du har!

2009-05-13 @ 20:53:10
URL: http://beautyrushme.devote.se
Postat av: Paula

Tackar tackar! :D

2009-05-14 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0