one week to go

Mitt tävlingbidrag blev väldigt dissat och fick enbart två röster. Men det rör mig inte riktigt i ryggen när mina två röster kom från två personer som faktiskt tyckte min bild var snygg och ingen vän eller familjemedlem blev informerad att rösta på mig. Känner mig liite stolt iaf (run as fast as the wind, the chick is crazy).

Hursomhelst med bara en vecka kvar innan jag ska åka till Portugal kan jag inte mer än må dåligt över det faktum att jag än en gång misslyckats och kommmer få kommentaren du har gått upp i vikt, igen. Då tycker alla att man ska le mer när man får vakna upp till sig själv varje morgon. Jag ska komma ihåg detta nästa tisdag när jag kliver ut i köket för att äta några brödsmulor för att inte bli klassad som en överätare.  Det tåget har dock åkt, när jag kan äta socker och körsbär som en häst.

Jag sitter här och bara beundrar min kusins son som skrivit massvis med sidor som jag inte kan ta mig igenom när det är många ord jag inte kan. 



Inte mycket att se men 1:03-ca1:14 är ju så otroligt klockren xD  

"sex, drugs and rock and roll"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0