media soffan aer underskattad

Naer man har naestan13 timmar kvar att resa paa saa kan man verkligen bara avundas mp ettorna som precis satt sig i media soffan foer att invaenta Catarinas ankomst. Ni skulle bara veta hur mycket jag skulle givit foer att kliva av taaget och komma och lyssna paa pladdret i soffan. Men 3 timmar taag, 4 timmar flyg, 2 timmar taag och ca 2 timmar bil saa  var vi aentligen framme klockan 24. sommnade ganska fort maaste jag saega. 

Jag vaknade nu paa morgonen kl 9 (10) svensk tid och fick haalla tyst minut foer stackarna hemma i leksand som fortfarande hade tvaa timmar av mediakunskap. Hursomhelst dagen floet paa och nu ska vi snart aeta lunch, jordgubbar och koersbaer till efterraett det kan inte bli mycket baettre aen saa. 

Och nej jag har inte tappat foerstaandet utan jag saknar de tre sista bokstaverna i alfabeter och faar daa improvisera hoppas alla kan laesa.

   


Kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis! du har blivit en av finalisterna i min fototävling :D så tipsa dina läsare nu att rösta på dig, lycka till! kram

2009-05-20 @ 18:37:14
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0