Galet vad tiden gaar fort

Jg vaknade upp i morse och tanken slog mig att det aer loerdag och jag har snart varit haer i portugal en vecka. Kan verkligen inte foerstaa hur mycket jag saknat att gaa in paa media och slaa mig ner i soffan i aentan paa resten av ettorna. Jag vaenta dock fortfarande paa mina betyg fraan astronomin som skulle komma inom loppet av tvaa veckor efter att vi hade sista lektionen (vi naermar oss tre.) Hursomhelst har jag idag staatt och skrubbat bort rost tills min vita troeja var alldeles roed och svartprickig tillsammans med armarna som stack fram ur aermarna. Hoppas alla andra fick spendera sin loerdag hela och rena!  :) 

Jag har blivit finalist i fototaevlingen och om ni som vill faar gaerna roesta paa baesta bidraget, sager detta eftersom min bild definitivt inte aer denbaesta av finalisterna.

Om ca en vecka blir det broellop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0