Lördag

Älskar man inte lördagar har man verkligen inget vett i skallen. Dagen är enbart för att slappa och känna ingen press överhuvudtaget. Söndagen däremot som egentligen är dagen innan måndagen är bara deprimerande. När man än en gång måste dra sig ur sängen kl 06:30 bara för att ha en otroligt jobbig dag framför sig, är bara otroligt jobbigt! Någon som håller med? Dum fråga. Kände precis hur alla andra människor suckade så otroligt ljudligt över att jag ställde en så otroligt urlöjlig fråga. Men jag kan bara bli gladare över att på måndag börjar jag inte tidigare än 10 och slutar inte tidigare än två. Min lycka är gjord!
 
Hursomhelst min lördag spenderades ute i snön i försök att fota en ballong som vägrade stanna i luften. När denna flög iväg över åkern gick musten ur mig eftersom jag fick pulsa mig igenom åtminstone en meter snö och bli kall/blöt.   

"Min svenska har försämrats så otroligt sen jag skaffade blogg"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0