Lång dag

Lång dag med matte, data och fyra timmar med ljud/multimedia. Gjorde några mattetal på matten och redigerade mina bilder på datan efter det tog det stopp. Hade inget att göra p.g.a brist av material, men de fyra timmarna bara flög fram när jag la pussel på datorn.

 Äntligen börjar det bli vår, det luktade jätte gott när jag klev utanför dörren imorse. Drog tankarna tillbaka till för ett år sen när jag var ute med klassen och sov i militärtält. Trots en riktigt dåligt natt med sex eller sju uppvaknande när jag frös häcken av mig, var det en kul upplevelse. På morgonen luktade det jätte gott i tältet av kol, snö och bacon. När man kom ut luktade det vår och det var lagomt varmt för mig att åka skoter. 

För att jag ska känna mig en aning stolt måste jag kommentera att jag ÄNTLIGEN börjar få kontroll på mitt ätande igen och med regelbunden motion hoppas jag på en rejäl viktminskning. 

"Det är en härlig känsla att kliva av cykeln och känna att jag gjort någon nytta för mig själv åtminstone"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0