Fredag



Jag älskar sovmorgon på fredagar. Fick tid att titta på bumbibjörnarna, ducktales och rescue rangers (piff och puff), sånt är uppskattat när man ska dra sig till skolan med träningsvärk. När jag kom till skolan låg en hel hög med MP ettor i soffan och bara klagade över deras träningsvärk, eftersom även jag var med på idrotten igår så gjorde jag dem sällskap. Madde och jag skrev några telegram och vips hade en timme gått och jag fick gå hem. Jag slapp också åka buss när Saras mamma kunde köra oss. Jag börjar nästan bli lite av en snyltare med tanke på att jag i princip aldrig kan bjuda tillbaka något till någon som gör något för mig. Det är ett under att folk fortfarande vill hjälpa mig med tanke på hur otroligt illa jag behandlat dem på sista tiden. Förhoppningsvis kan jag dra på smilgroparna och hjälpa dem lite då och då också. 

Innan jag avslutar ska jag lägga till att Shadows fall - Another hero lost förmodligen är den vackraste låt som finns. (se video) Låten är ett måste att höra.     

"Sovmorgnar kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0