Stressborstar du ofta?

Förutom att jag har haft tipspromenad, nationellt prov och tandläkarbesök. Har jag idag sett mannen som på vår sista brännbollsmatch i Gärde började spelet iklädd kavaj men avslutade spelet i våtdräkt (här i mellan var han även klädd i kjol m.m.) Mannen som talade om för oss att inte göra tonårsjuck på gympan, mannen som gjorde gympan ett nöje och mannen som skapade en mental bild i huvudet på mig som jag inte kan sluta skratta år varje gång jag tänker på det. Oj här fanns det mycket rum för missförstånd! 

För övrigt idag har jag varit hos tandläkaren och höll på att kuta ur rummet när tandläkaren sa, and I Quote: 
"Det kan ju isa lite i tänderna när man slipar i tänderna!" Holy Crap, var allt jag hade att säga när hon lämnat rummet för att hämta den riktiga tandläkaren. När hon väl kom tillbaka och förklarade att vi måste boka ny tid bestämde hon sig för att skrapa mina tänder och snacka allvar med mig om min tandborstning. Så nu är det bara för mig att vinkla tandborsten i en 45 graders vinkel i fyra minuter för att jag ska göra detta rätt. 
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0