Shit!

Det är alltid lika kul att dra sig ur sängen halv sex galet nervös över ett nationellt prov som inte ens blir av. Andra gången jag i princip går sönder totalt p.g.a det där förbannade matteprovet. Självklart blev jag mer relaxed när Marit talade om att det flyttats, men med alla stress och ångest igår över provet idag var jag förstörd och det var inte kul. Jag var total splittrad idag och gjorde allting fel och jag blev bara totalt urless på mig själv. Om jag haft något påväg till bussen hade jag gjort det, gett upp och skitit i allt och göra det.

När jag kom hem var det bara att dra fram den 935 gram tunga olivburken som min farbror köpte och sura till skräckfilmen "The breed." De självlysande stjärnorna i taket (som för övrigt måste växt fast i taket efter alla dessa år) kom faktiskt till nytta när jag behövde något att fokusera på.

"Ibland är det för sent att fixa det du vill fixa, och då går det inte att fixa med superlim"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0