Almost 39 degrees celsius, you have a fever?

Gissa vad man får när man stressar sig genom en förkylning drar iväg till Gbg för en grymt stor festival tillsammans med tusentals av andra människor, jo jag kan tala om för er att detta slutar med att du vaknar klockan 04.00 på morgonen till tisdagen med nästan 39 graders feber och en hals som sväller så man knappt kan andas.

Igår vaknade jag vid elva och sträckte på mig när jag kände en skarp smärta i nacken, till en början brydde jag mig inte och vred på mig för att sommna om. Självklart hängde nacken med ofrivilligt och lägger av totalt vilket lämnar mig med en nacke som jag inte kan använda. Igår kväll och natt var det tjugosex grader varmt i mitt sovrum och jag låg ärligt talat och frös mig igenom halva natten, utöver detta gick jag på toaletten fem ggr och de sista timmarna svettades jag och fick gå upp klockan fyra och slå igång tv:n för att jag inte kunde sova.

Härligt det här med förkylningar. Under de timmarna som jag haft en alvedon i magen för att stoppa febern har jag utvecklat en jävla huvudvärk och kan därför inte ens sitta vid datorn, tv:n eller läsa ut min bok.

Hoppas alla andra fick en bättre start på veckan än jag fick.

OBS! P.g.a att youtube inte jobbar med mig kan jag inte lägga upp videos på bloggen so bad for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0