Aj, aj

Det gör grymt ont i armen efter att man tagit en gardasil spruta hos distriktssköterskan. Dessutom var det inte alls pinsamt att jag trots tydliga instruktioner gick fel och satt i fel väntrum minst en tjugo minuter innan det slog mig att jag skulle upp en trappa. Men jag känner nästan att det är okej med tanke på att jag inte varit på vårdcentralen på åtmintone ett år. 

Tio personer ska i helgen försöka klämma ihop sig och sova hos oss.  Imorgon ska dessutom sju personer till komma och om det ska regna så här kommer vi få smocka ihop oss i köket så gott det går. Men det går nog fint, även fast jag med min förkylning kommer väcka hela huset med mina snarkningar xD  Stackars min släkt som måste dras med mina förkylningar när de kommer.

"Ha en trevlig midsommar!"

Kommentarer
Postat av: carro

åh nej, jag missade dig!! jag är BÄST på att missa folk, jämt när jag går förbi cafeterian i skolan så säger matilda och filly hej men jag hör det aldrig x''D

2009-06-19 @ 13:15:35
URL: http://carolinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0