2 days left

Jag kan knappt vänta, om två dagar så står jag på frihamnen och väntar på att Hatesphere ska börja spela. Några timmar senare kommer jag dessutom se Disturbed. Den som inte uppskattar adrenalinkicken man kan få av Disturbed låtarna får hålla klaffen just nu.
Jag börjar nästan inse att sommarlov egentligen inte är bra för mig alls, när man bara har mer timmar att förslösa.  Jag hoppades på att ta mig ut idag men jag orkade inte helt enkelt, musten gick ur mig när jag kom fram till att jag tappat bort massvis med strumpor (Okej!?) Kaffe har nästan tappat sin tjusning också när man inte har någon social stund när man kan dricka det. Jag försökte hinna se den ofrivilliga golfaren idag men jag fick bara se litegrann, igen.  Hoppas alla inser hur fullsmockat mitt schema är under sommaren :) *not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0