You outshine me

Alla överglänser min blogg!

När jag fått det sagt så fick vi besök går, hoho that don't happen too much. En föredetta arbetskamrat till pappa och hennes man kom på besök. Den här killlen rökte pipa! Vilket jag tyckte var lite häftigt faktiskt. Jag som själv inte hade någonting för mig på en fredag kväll gjorde dem sällskap i form av kypare. De började plötsligt snacka om det övernaturliga, förstå nu att det här inte är något jag tycker om att prata om. Den här kompisen till pappa håller alltså på med allt ifrån meditation till healing, hon tror även på bl.a tefat och heliga upplevelser.

Ta mig inte fel jag beundrar nästan folk som tror på det övernaturliga, för själv har jag svårt för sådant. Trots röster (som min syster också hört) från vardagsrummet efter släckning plus vänner som anser att de sett vålnader på bakgården har jag svårt för det här med andra sidan, spöken och heliga maria som kommer till människor runtom i världen för att tala om framtiden. Visst som mamma försöker säga släkten har råkat ut för mycket oförklarliga händelser men det måste ju inte betyda att det kommer från andra sidan, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0