När tiden kommer, kommer mitt helvete vara fyllt av lingon inte lågor

Oj vad jag är dålig på uppdatering. Jag lyckas precis med att blogga de dagar jag verkligen inte gjort ett dugg och missar bloggen totalt när jag verkligen hittar på något.

För att summera den sista veckan av sommaren kan jag säga stockholm, tennis och bärplockning. Måndagen spenderade jag i Stockholm, där träffade jag bl.a lilla Rasmus tillsammans med lite nytt folk och gamla bekanta. Jag lyckades dessutom köpa skivor för 1064 :- O'boy är jag bra eller vad? pengarna gick också åt till kläder och muffin :D

Den sista söndagen av mitt fantastiska sommarlov var jag upp i skogen och plockade sex liter lingon och ett par enstaka blåbär. Trots att jag blev lite besviken på att jag inte kunde åka med till Rättvik när jag lovat att plocka de bär som jag ska äta så var det skönt att slippa allt folk på min sista dag av sommarlov.

 

Nu har jag kommit tillbaka till skolan och har gått min första 8-16 dag och jag kunde varit mycket mer nöjd med vårt schema.

Nu ska jag sortera bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0