gårdagen

I går var jag lilla fröken instängd iväg långväga till Borlänge. Väl där började vi gå runt i affärer och redan i första affären hittade jag ett par byxor och en tröja. Eftersom jag aldrig, och då menar jag aldrig hittar grejer i Borlänge så är jag glad att jag hittade något. Vi fortsatte till nästa affär och där hittade jag ännu en tröja + strumpor och i sista affären hittade jag en ice slush! Eftersom jag inte som andra bloggare tar kort på mina kläder så fort jag kommer hem utan lägger dem i tvätten efter att flera hundra personer redan provat dem får ni kanske bilder på rena kläder lite senare i veckan. Tänk vilken tur jag hade, vilket orsakar att jag kommer ha otur i Stockholm på måndag och inte hitta någonting. Men det är klar på punktshop, bluefox och Bengans kan man ju hitta allt möjligt så något ska jag väl komma hem med.

Om någon timme eller så ska jag också dra till Leksand som sällskap för att lämna en film, sedan ska vi kanske ta oss en sväng till Insjön också men inte säkert. Efter det blir det bara att hänga med mamma, pappa och brorsan innan vi ska äta och sedan sova.  Jag är sådär otroligt pinsam när jag skriker "Jajamän!" när Andreas frågade imorse om jag var klar med smör och skinka, jisses vad röd jag blev. Hursomhelst han är i Borlänge nu och jag kan samla mig själv och inte göra mig själv till åtlöje något mer.

Det blev precis ändrade planer jag stannar hemma drar en filt över mig och läser Terry Goodkind istället :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0