9 Augusti 2009

Idag har jag faktiskt hunnit med blåbärsrensning, Dirty Love, höja mig en nivå i Pet Society och Farmville och jag har dessutom gjort en citron/senaps sås som innehöll en aning mycket senap men gick definitivt att äta. Oj vilken tuff dag!

Jag ska kanske vara lite tydligare på att jag hunnit med Drty Love, det här är en film för alla ni perversa personer som tolkade detta fel (erkänn nu) Själv tyckte jag att filmen hade sina ljusa stunder, Jenny McCarthy är lite av ett geni. Men när jag kollade upp filmen på Wikipedia visade det sig att filmen vunnit inte mindre än fyra Golden Raspberry Awards. Nu låter ju det här bra eller hur, men de vann just för worst director, worst actress, worst picture and worst screenplay. Men det är ju inget att deppa ihop för. Det finns ju fortfarande människor som uppskattar galen komedi, och som anser att Jenny McCarthy är en grym kvinna, och jag håller med dem! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0