Happy Face!

Idag är jag väldigt glad och uppåt eftersom jag beställt biljett till Metaltown i Göteborg!  Jag ska se bl.a Marilyn Manson och Disturbed Live, joho jaja här är det mycket bra band/artister med på festivalen men dessa är enbart två av dem. Nog för att biljetterna kostade 1340 kr (kanske är billigt har faktiskt inte en aning.) Men jag har råd eftersom jag inte använder pengar på grejer som inte är nödvändigt xD Ett plus är dessutom att jag värnade för de hemlösa och lade ner extra pengar på biljetten så de fick en liten andel.

Jag har också insett att jag måste börja springa för att lyckas med idrotten och sprang en sträcka i skogen idag, inget överdrivet men det kanske blir en bra utveckling av det hela. Jag kände mig ändå mer nöjd med mig själv när jag kom hem och gick in i duschen. 

Igår på tal om ingenting så såg jag på Esteternas musikal tillsammans med Maja. Inte de bästa två timmarna i mitt liv men det var en bättre underhållning än att inte göra något alls hemma.  Haha, de vet minnsan hur man ska få folk att sitta kvar när killarna klär upp sig i klänningar xD

Jag avslutar med  Marilyn Mansons egna text:

"Hold the S because I am an aint"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0